Thursday, July 20, 2006

無論如何,我們都是孤寂的。。。

5 comments:

lik said...

對,說到底,我們都是寂寞。因為害怕寂寞,所以做了很多事情。

Anonymous said...

我既名言
"其實我很任性但也很感性, 其實我很真誠但也很善變, 其實我很開朗但也很自閉, 其實我也不了解我自己, 關於我的一切事, 只有一個悲字, 我試圖讓自己開心些, 但我的情緒化操控了我的思緒, 越和朋友嘻哈歡樂過後, 心裏越有一種空虛感, 原來我總是孤單一人去面對我的人生。"

hahaaaaa..... add oil la..

Drunken Angel said...

"越和朋友嘻哈歡樂過後, 心裏越有一種空虛感"
I totally agree, and it makes the 空虛感even worse, cause you are suppose to be happy when surrounded by ur frds with all the parties and stuff. So i guess it is a matter that one self need to deal with. Or else will still have the same feeling no matter if you are with your friends, family or love ones.

Anonymous said...

:)

just watched a great movie called "the chronicles of narnia"...rilli loved it..我地曾經都係天真無邪,但越大就越覺得呢個世界好複雜~連自己都會被同化佐,思想好複雜~~~ 上帝終有一日會帶我去童話世界入面,果度無戰爭,無你與訛詐......我相信嘎!! ^^ 每個人心入面都會保存一個童話世界~一個和平既童話世界,一個邪不能勝正既童話世界~~~~ :D

Drunken Angel said...

Yea i watched that too ar..in the theaters... i like it too..lots of symbolism.. exactly saying the battle that we will have to face/facing right now... indeed a beautiful pic when we get to heaven... no pain, no hurt, no tears..
but our job here on earth is to do our best to show what it will be like having "heaven on earth"...